Značka Sunar má nový web pro maminky

Agentura SYMBIO spustila koncem června pro švýcarskou společnost Hero (výrobce Sunaru) nový web detskavyziva.cz určený především maminkám malých dětí.

Agentura při navrhování webu vycházela ze skutečnosti, že se maminky těžko orientují v nekonečné nabídce pokrmů pro své děti a výrobci navíc neumějí vysvětlit, proč mají jejich produkty právě takové složení. Cílem proto bylo, aby na webu každá máma pochopila, co dítěti dávat a proč.

Namísto produktů se jádrem webu stal jednoduchý poradce. Podle věku, kojení a případných alergií si maminky nechají automaticky vygenerovat jídelníček na celý den, který nejen navrhne jednotlivé varianty krmení, ale také odpoví na otázku, proč je tato strava vhodná pro dítě.

Stránky nabízejí také možnost založit si deníček svého děťátka. Maminky zde mohou zapisovat a kdykoliv aktualizovat informace o růstu a vývoji svého miminka, ukládat fotografie a posílat si vzkazy s jinými maminkami, které mají ratolesti podobného věku.

Díky deníčku „Moje zlatíčko“ a Facebooku pak mohou růst dítěte sledovat také babičky, dědečkové a kamarádi.



28. Červenec 2010

Štítky:  , , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT