Značka Kinder spustila soutěžní microsite s 3D omalovánkami

Společnost Ferrero spustila k propagaci svých výrobků prodávaných pod značkou Kinder novou interaktivní microsite.

Základem kampaně je spotřebitelská soutěž, jejímž smyslem je sbírat obaly produktů této značky. Výhrou jsou vinylové postavičky pana Chládka.

K propagaci soutěže Ferrero používá microsite www.jetovchladku.cz, kde se návštěvníci baví při designování 3D virtuální vinylové postavičky a své výtvory sdílejí s přáteli prostřednictvím Facebooku.

Soutěžní microsite je k dispozici také ve slovenské verzi na adrese www.jetovchladku.sk.

Internetovou komunikaci vytvořila agentura FG Forrest.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT