Změna hrou – O2 komunikovalo nová pravidla odměňování

Telefónica O2 ve spolupráci s agenturou Wunderman zvolila pro komunikaci změn v odměnách za dobití netradiční formu – internetovou hru.

O2 odměňuje zákazníky s předplacenými kartami za každé dobití kreditu na adrese odmenazadobiti­.cz. Aby si zákazníci všechny změny lépe zapamatovali, vymyslel Wunderman hru, která spočívá v hledání rozdílů na dvou na první pohled stejných obrázcích.

Při nalezení každého rozdílu hra hráče informovala o jedné rozdílné novince, která je v odměňování nově čeká. Zákazníci se o hře dozvěděli prostřednictvím e-mailu a unikátně si ji zahrálo téměř 100 tisíc z nich.

Akce proběhla v první polovině prosince.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT