Změna hrou – O2 komunikovalo nová pravidla odměňování
Telefónica O2 ve spolupráci s agenturou Wunderman zvolila pro komunikaci změn v odměnách za dobití netradiční formu – internetovou hru.
O2 odměňuje zákazníky s předplacenými kartami za každé dobití kreditu na adrese odmenazadobiti.cz. Aby si zákazníci všechny změny lépe zapamatovali, vymyslel Wunderman hru, která spočívá v hledání rozdílů na dvou na první pohled stejných obrázcích.
Při nalezení každého rozdílu hra hráče informovala o jedné rozdílné novince, která je v odměňování nově čeká. Zákazníci se o hře dozvěděli prostřednictvím e-mailu a unikátně si ji zahrálo téměř 100 tisíc z nich.
Akce proběhla v první polovině prosince.
- iDirekt.cz
7. Leden 2011
Štítky: Digital marketing, Direct marketing, Telefónica O2, Wunderman