Zlatý Louskáček za direkt marketing: Kampaň od Mark/BBDO s responsí 32 %

Agentura dokázala získat pozornost farmářů jinak nevšímavých k reklamě. Speciální podnikatelský úvěr pro zemědělce od GE Money Bank se k cílové skupině dostal díky býčímu spermatu. Poselství banky doručili inseminátoři.

GE Money Bank přišla s novým podnikatelským úvěrem vytvořeným speciálně pro farmáře, kteří mohou za úvěr ručit svými krávami. Vlastně to znamená, že čím více krav, tím více si mohou půjčit.

Jak ale k chovatelům sdělení dostat, když se vůbec nezajímají o reklamu. V centru jejich zájmu jsou ovšem krávy. A každý farmář ví, co potřebuje, aby měl více krav – kvalitní býčí sperma.

Inseminační proces se tak stal ideálním médiem pro myšlenku agentury Mark/BBDO.

Ve spolupráci s největší inseminační společností našla unikátní způsob, jak oslovit farmáře napřímo. Veterinární specialisté navíc mají jejich důvěru a respekt. Inseminátoři byli tedy těmi pravými posly pro nabídku GE Money Bank.

Kampaň byla doplněna i hosteskami, které rozdávaly vzorky býčího semene v balíčku s brandem GE Money Bank na největší zemědělské výstavě v Česku Země živitelka. Bylo to skvělé místo pro předání zprávy GE Money Bank do těch správných rukou.

Kampaň dokázala mnohem víc než jen vzbudit pozornost. Responze dosáhla neuvěřitelných 32 % ve srovnání s 4 až 5 %, kterých je obvykle dosaženo u direct mailu.

V úterý 8. 3. 2011 získala kampaň zlatého Louskáčka za rok 2010 v kategorii direkt marketing.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT