Zimní servisní akce Škoda Auto s integrovanou DM kampaní

Agentura Lighthouse Marketing Solutions připravila pro Škodu Auto integrovanou direct marketingovou kampaň, s níž oslovila téměř 75 000 zákazníků.

Kampaň na Zimní servisní akci 2010 byla postavena na direct marketingových aktivitách autorizovaných servisních partnerů a zahrnovala rozesílku pohlednic, dopisů, SMS a e-mailů jejich zákazníkům.

Do kampaně se zapojilo celkem přes 200 servisních partnerů Škoda a v rámci rozesílky bylo osloveno téměř 75 tisíc zákazníků, což představuje ve srovnání s předchozími akcemi znatelný nárůst.

Pro kampaň byly také vyvinuty vizuály, které se objevily na nákupních vozících v řetězcích Tesco a Ahold a současně na internetu ve formě dynamických a statických bannerů.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT