Ženy mají zájem o mobilní slevové kupony

Ačkoli ekonomická recese pomohla výrazně zvýšit míru využívání slevových kuponů při nákupu, mobilní kupony byly spíše okrajovou záležitostí. Nyní odborníci očekávají rychlý nástup kuponů do mobilních zařízení, přičemž slibnou cílovou skupinou jsou především ženy.

Americká společnost miBuys, poskytující služby v oblasti mobilního marketingu, provedla průzkum mezi necelými devíti stovkami uživatelek mobilního internetu z celého světa a zjistila, že více než dvě třetiny (67,9 %) jich mají zájem získávat akční kupony a slevy prostřednictvím mobilních telefonů.

Největší zájem mají o kupony z oblasti retailu, jako nejatraktivnější druh mobilní nabídky je uvedlo 53,5 % dotazovaných.

Ženy dále lákají mobilní slevové kupony na koncerty (21,4 %) a stravování (16,2 %). Malý zájem naopak vyvolávají slevy do divadel (1,6 %).


Zdroj: emarketer.com



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT