Zakladatel Facebooku Zuckerberg získá ocenění Cannes Lions

Mark Zuckerberg, zakladatel a CEO sociální sítě Facebook, bude na letošním Mezinárodním reklamním festivalu Cannes Lions oceněn titulem Mediální osobnost roku.

Cannes Lions jsou nejprestižnější mezinárodní ceny za reklamu a kreativitu, v jejichž rámci je ocenění pro Mediální osobnost roku udíleno člověku s významným vlivem na vývoj dnešní mediální scény, který hraje nezastupitelnou roli v utváření budoucnosti reklamního průmyslu.

Zuckerberg a Facebook

Sociální síť Facebook, založená Zuckerbergem v roce 2004 během jeho studií na Harvardu, je dnes nejpoužívanější komunitní službou na světě s více než 400 miliony aktivními uživateli.
Zuckerberg je zodpovědný za celkové řízení a produktovou strategii firmy. Řídí design služby a rozvoj její základní technologie a infrastruktury.

„Titul Cannes Lions Mediální osobnost roku se uděluje těm, kteří změnili tvář médií a komunikace, obvykle za výsledky celoživotní práce. To, jak rychle Mark Zuckerberg vytvořil jeden z největších internetových byznysů, a to, že má takový globální dopad na způsob, jakým všichni navzájem komunikujeme, je prostě ohromující. S potěšením mu udělujeme toto ocenění,“ řekl Philip Thomas, CEO Cannes Lions.

Mezi předchozí držitele titulu Cannes Lions Mediální osobnost roku patří například Steve Ballmer, CEO společnosti Microsoft, nebo Gerald Levin, CEO společnosti AOL Time Warner.

Cena pro Mediální osobnost roku bude předána během slavnostního festivalu 23. června ve francouzském Cannes.



8. Březen 2010

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT