Konference Customer Contact 2016 – kdo to se zákazníky umí a jaké jsou trendy

Ať už zachraňují životy (Linka 112), rodinné rozpočty (Home Credit) nebo ztracené kufry (Bluelink/Transavia), ať jsou jejich nástroji sluchátka s mikrofonem nebo myš a klávesnice, jedno mají společné – snaží se dostat komunikaci na tu nejlepší úroveň.

Na Cusotmer Contact 2016 jsme pozvali odborníky z firem, které jsou v Česku na špici.

Řečníci konference (koná se 9. 6. v Praze), působí v externích kontaktních centrech (UniCall), v interních zákaznických centrech (Home Credit, O2, NN), ve státním sektoru (Linka 112 – integrovaný záchranný systém) nebo přinášejí inovace a dodávají technologická řešení (Avaya, Brand Embassy, Geneea).

Představí se UniCall oceněný na soutěži Czech Contact Centre Award i společnost Bluelink International, která po úspěchu v Česku zvítězila také na mezinárodní soutěži European Confederation of Call Centre Organisations.

Budeme se věnovat jak telefonním hovorům (Home Credit), tak e-mailu, sociálním sítím (O2) nebo aplikaci WhatsApp Messenger (Bluelink/Tran­savia).

Těšíme se na Vás ve čtvrtek 9. 6. 2016 v sále OK systemu, Na Pankráci 125, Praha 4.

Vystoupí Vít Horký z Brand Embassy, kpt. Jan Urbánek z Integrovaného záchranného systému, Lenka Dočekalová z Bluelink International, Eva Urbánková z Home Creditu, Patrik Pavel z UniCallu, nový Country Manager Avaya Zdeněk Santler nebo Dorota Kajfoszová z O2.

Seznámíme Vás s výsledky průzkumu Benchmark kontaktních center, který ve 29 společnostech s 35 kontaktními centry provedla OpenOne.

Podívejte se do programu a registrujte si místo na www.customercontact.cz.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT