Zákazníci hledali o Vánocích na Zoot.cz nejvíce módu

Nejvyhledávanější kategorií Zootu byla o Vánocích jednoznačně móda a to hlavně boty, oblečení, šperky a spodní prádlo. Detaily módních nabídek si prohlížely sta tisíce uživatelů.

Ty nejpopulárnější dosáhly více než 20 000 shlédnutí každá. Například trendové boty byly dokonce nejsdílenější nabídkou na Facebooku.

I co se týče inspiračních článků, byla móda kategorií číslo jedna. Móda tak o Vánocích uživatele zajímala výrazně více než další oblasti Zootu jako krása a péče o tělo, sport, bydlení a design nebo elektronika, v čele s vychytávkami.

Nabídky z oblasti módy jsou sice nejvíce prohlížené, některé oblasti ale výrazně lépe fungovaly v oblasti reálných nákupů. Zatímco nejžádanější designovou vychytávku chtělo koupit 8 %, nejžádanější módní nabídku si pořídilo 2,5 % lidí, kteří si prohlíželi její detail.

V následujícím přehledu vidíte nákupy přes Zoot.cz podle kategorií kupovaného zboží.

Kategorie: procento nákupů

Móda:28%; Krása a péče o tělo:15 %; Sport a outdoor:12 %; Bydlení a design:10 %; Počítače a mobily: 9 %; Vychytávky: 8 %; Elektronika: 8 %; Děti a hračky: 6 %; Auto/Moto: 2 %; Kultura a zábava: 2 %; Total: 100 %

Zdroj: Zoot.cz, leden 2010



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT