Zájem o Nectar v Británii dále roste

Veleúspěšný multibrandový věrnostní program Nectar“ zaznamenal jednak zvýšené využívání jeho slevových karet, jednak příliv nově registrovaných členů programu v posledním půlroce.

Podle údajů společnosti LMUK, která Nectar provozuje, je nyní průměrně použito 21 členských karet každou sekundu, oproti 19 kartám za sekundu v loňském roce.

Navíc se v uplynulých šesti měsících zaregistrovalo do programu 500 tisíc nových zákazníků, z nichž více než polovina v průzkumu provedeném společností LMUK přiznala, že k účasti v programu je přiměla, mimo jiné, ekonomická recese.

Úspěch Nectar zaznamenal také na poli získávání nových prodejců zapojených do věrnostního schématu. Podařilo se mu uzavřít dohodu se třemi významnými on-line obchodníky: Amazonem, eBay a Expedií.

Nectar je koaliční věrnostní program provozovaný od roku 2002 ve Velké Británii. V současnosti je do něj zapojeno přes 50 % britských domácností a stovky obchodníků.

Pokud se chcete o Nectaru dozvědět více, nezapomeňte se zaregistrovat na konferenci Dny direct marketingu, kde zjistíte nejen podrobnosti o britském Nectaru, ale také načerpáte inspiraci pro spuštění podobně úspěšného věrnostního programu u nás.


Zdroj: brandrepublic.com



21. Srpen 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT