Zájem marketérů o sociální sítě roste

Poté, co se v sociálních sítích postupně usadily velké spotřební značky, začíná tento komunikační kanál zajímat čím dál více malých a středních podniků, a to i v segmentu B2B.

Rostoucí zájem o marketingové využití sociálních sítí potvrzují dva průzkumy z posledních dní.

Americká agentura VerticalResponse se zaměřila na malé a střední podniky a jejich plány týkající se marketingových rozpočtů pro rok 2010.

Výsledky průzkumu ukazují, že 66,4 % malých a středních firem má v úmyslu zvýšit výdaje na marketing v sociálních sítích, třetina plánuje dokonce jejich výrazné zvýšení.

Ještě lépe si vedl e-mailový marketing, zvýšení investic do tohoto kanálu předpokládá 74 % zkoumaných firem.

Naopak více než polovina (54,2 %) malých a středních firem nehodlá v příštím roce vůbec investovat do bannerové reklamy.

Z průzkumu pro BtoB Magazine pak vyplývá, že i firmy ze segmentu B2B hodlají výrazně posílit komunikaci prostřednictvím sociálních sítí: 60 % z nich plánuje zvýšit výdaje na marketingové aktivity v rámci komunitních portálů.

Nejvyšší pozornosti z nástrojů on-line marketingu se mezi B2B podniky těší e-mailing a firemní web. Výdaje na tyto metody propagace hodlá zvýšit sedm z deseti dotazovaných společností.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT