Wunderman připravil direct mail pro klienty Telefóniky O2

Zákazníci O2 dostávají od 22. června do svých schránek speciální direct mail s nabídkou zvýhodněných tarifů.

Cílem akce je, aby si zákazníci O2, kteří využívají pevnou linku, O2 TV nebo O2 Internet, pořídili také některý z tarifů O2 NEON. Agentura Wunderman proto připravila speciální direct mail nabízející výhody při aktivaci některého z těchto tarifů.

Pokud si zákazník aktivuje ke svým stávajícím službám některý z tarifů O2 NEON, získá slevu ve výši 100 Kč měsíčně z ceny paušálu a zdarma službu O2 Navzájem (neomezené volání mezi dvěma O2 čísly).

Byly vytvořeny dvě verze direct mailu, z nichž každá využívá ke komunikaci se zákazníkem jiné médium. Ten, kdo využívá službu O2 TV, obdrží verzi s nabídkou výhod znázorněnou na televizní obrazovce a ten, kdo využívá službu O2 Internet, obdrží verzi s displejem monitoru.



7. Červenec 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT