Wunderman Germany je agenturou roku

Německá DM asociace Deutsche Dialogmarketing Verband (DDV) vyhlásila v Berlíně Wunderman agenturou roku poté, co Wunderman převzal dvě zlaté, tři stříbrné a sedm bronzových ocenění.

Agentura získala v soutěži Deutsche Dialogmarketing Preis 2012 (DDP) zlato v kategorii Finanční služby za kampaň pro Deutche Bank – „2041 will be expensive“. Další ceny si odnesla za kampaně pro Lufthansa, Airtours, Land Rover, Hörbar a Microsoft. Wolfgang Haf, CMO Wunderman EMEA, k tomu řekl: „Jde o jednoznačné potvrzení našich schopností spojit významné informace s kreativními nápady v kampaních tak, aby přinesly skutečné výsledky“.



11. Květen 2012

Štítky:  ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT