WLIP vyhrál tendr na zahraničním trhu

Maďarský Vodafone se rozhodl pro české řešení.

Aplikace pro monitoring internetu Web Listening Platform (WLIP), kterou v současnosti využívá řada tuzemských firem (Seznam, Ford, Nokia, Microsoft, ING a další), zaujala také na maďarském trhu.

Agentura Wunderman Maďarsko s ní vyhrála tender společnosti Vodafone v oblasti social listeningu. V praxi půjde o získávání relevantních dat pomocí aplikace WLIP a jejich následnou analýzu. Spolupráce je plánována dlouhodobě a první zadání ze strany maďarského Vodafone již přicházejí.

Zdroj: KBM Group



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT