Vzkaz na schránce

Kolos marketing, člen Post.at, brzy nabídne na českém trhu novou službu pro neadresný mailing, vzkazy lepené na schránky, které dobře známe například z kanceláří.

Produkt Kolos.memo prezentoval 15. 6. 2009 na konferenci časopisu Direkt Leták/Neadresný mailing Branislav Komada, obchodní ředitel společnosti Kolos.

Služba nabízí jednoduchost a vysokou zapamatovatelnost a dobře se osvědčuje třeba v případech otvírání prodejen, výprodejů, ale i pro podporu značky nebo pro přivedení zákazníků na webové stránky.

Na Slovensku už službu využily společnosti Electroworld, Baumax, VUB a další.



19. Červen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT