Výzkum WPP bude hledat propojení mezi SEM a brand buildingem

Jedna z předních světových komunikačních skupin, britská WPP, oznámila výzkumný projekt, který se bude zaměřovat na zjišťování povahy vztahu mezi SEM (Search Engine Marketing, marketing ve vyhledávačích) a budováním značky. Na projektu bude WPP spolupracovat se společností Microsoft Advertising.

Podle slov Davida Sabla, viceprezidenta a COO společnosti Wunderman, v současné době marketéři investují miliardy do marketingu ve vyhledávačích, který je primárně považován za nástroj direct response marketingu. „Myslíme si, že je na čase lépe porozumět tomu, jak vyhledávače pomáhají budovat značku, a v čem se odlišují od tradičních médií“, říká Sable.

„Spojení mezi budováním značky a marketingem ve vyhledávačích je přinejlepším nejasné a náš výzkum může pomoci osvětlit, jak mají značky pracovat s vyhledávači tak, aby výsledky hledání pomáhaly zvyšovat povědomí o značce a podíl na trhu.

Výzkum bude prováděn zejména v rámci agentur Wunderman, BrandAsset Consulting a ZAAZ.

První výsledky budou zveřejněny během akce Advertising Week v New Yorku v září 2009.




WPP je jedna z největších komunikačních skupin, poskytující marketingové služby ve 106 zemích světa. Celkově WPP zaměstnává více než 100 tisíc lidí.

Členem skupiny jsou agentury JWT, Ogilvy, Young&Rubicam, Grey Group, GroupM, MindShare, Mediaedge:cia, MediaCom, Millward Brown, Research International, OgilvyOne Worldwide, Wunderman, Hill & Knowlton, Ogilvy Public Relations Worldwide, Burson-Marsteller, CommonHealth, Landor, Fitch, The Brand Union a G2.






Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT