Vtipná kampaň kondomů Durex oslovovala návštěvníky erotického veletrhu

Neadresná distribuce povlečení - tím spíše na erotickém veletrhu - je jistě neobvyklý způsob propagace, značce Durex ale přinesl zvýšení prodejů o více než čtvrtinu.

Pillowcases

Zadavatel: Durex
Agentura: DDB
Země: Nový Zéland
Rok: 2007

Zadání

Kondomy Durex Performa byly vyvinuty s cílem pomoci mužům zvýšit výdrž při milostných hrátkách. Obsahují velmi mírné anestetikum, které tlumí reakce na vnější podněty, a tak pomáhá oddálit vyvrcholení.

Durex chtěl na Novém Zélandu představit tento unikátní produkt cílové skupině mladých mužů direct marketingovou kampaní.


Řešení

Značka potřebovala oslovit mladé lidi se zájmem o sex. Jako nejlepší místo, kde je najít, byl zvolen veletrh Erotica, který navštěvuje každoročně více než 20 tisíc lidí.

Na erotickém veletrhu jsou ovšem návštěvníci ze všech stran zahrnováni velmi atraktivní podívanou a dostávají velké množství propagačních materiálů. Bylo proto nutné proniknout přes tento „šum“ a doručit jim originální, jednoduché a zapamatovatelné sdělení informující o unikátních vlastnostech kondomů Durex Performa.

Agentura DDB New Zeland připravila kampaň, jejímž základem se stalo poněkud neobvyklé médium: povlaky na polštáře nazvané „Vydrž déle“.

Povlaky, potištěné z jedné strany obrázkem velmi ošklivé ženy (přibližně od ramen nahoru), rozdávaly hostesky na veletrhu mladým mužům. Přiložená kartička s instrukcemi pak vysvětlovala, jak povlak použít: před sexem je nutné povlak navléci na polštář, který bude umístěn na posteli vedle hlavy dívky, s níž se hodlá majitel povlaku oddávat radovánkám. Jakmile dojde na milování a muž pocítí, že se blíží vyvrcholení, stačí jen maličko pootočit hlavou a pohlédnout na polštář vedle – vzrušení pak jistojistě rychle opadne.

Druhá strana povlaku pak nabízela alternativu k tomuto sice kreativnímu, ale ne zcela optimálnímu řešení – kondomy Durex Performa.


Výsledek

Kampaň upoutala pozornost médií po celé zemi, hovořilo se o ní v rádiích, novinách, časopisech i na internetu.

Po spuštění kampaně vzrostly prodeje kondomů Durex Performa o 28 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT