Volkswagen představil Nizozemcům nové technologie v interaktivní kampani

Zapojit zákazníky do akce, namísto nudného vysvětlování nových funkcí, se rozhodla automobilka Volkswagen v digitální kampani v Nizozemsku.

Volkswagen Innovations


Zadání

Volkswagen chtěl v Nizozemsku propagovat novou bezpečnostní výbavu svých vozů, která zahrnuje nejmodernější technologie.

Ovšem výrazy jako Adaptive Cruise Control, Lane Assist nebo Park Assist nevzbudí v zákazníkovi zrovna vzrušení a touhu po koupi. Dokonce je spíše rozčilují, protože nevědí, co přesně si pod těmito pojmy představit.

Úkolem tedy bylo seznámit potenciální zákazníky přívětivou formou s novými pokročilými funkcemi Volkswagenu pro bezpečné a pohodlné ovládání vozidla.


Řešení

Volkswagen ve spolupráci s agenturou ACHTUNG! vytvořil digitální kampaň sestávající z microsite a interaktivních bannerů.

Microsite návštěvníkům představovala nové prvky výbavy, ale namísto prostého vysvětlení, co který název znamená, ukazovala, co skutečně daná funkce dělá v praxi.

Uživatel po vstupu na stránku chvíli sleduje načítání, během nějž projíždějí z jedné strany na druhou řidiči ve svých vozech, a pak je vyzván, aby podal jednomu z řidičů pomocnou ruku.

Po stisku tlačítka Start se dostane do „hry“, v níž má pomoct řidiči vybrat, kterou z nabízených funkcí Volkswagenu použít, aby správně vyřešil vzniklou situaci. To vše v časovém limitu 30 sekund.

Takto návštěvník postupně projde pěti situacemi a pěti výběry odpovídající funkce a každá je mu srozumitelně představena.

Interaktivní bannery pak měly za úkol přivádět traffic na stránku kampaně. Jeden z nich si můžete prohlédnout zde.


Výsledek

Jediný údaj, který máme k dispozici, se týká úspěšnosti bannerů, které vygenerovaly 1,6 milionu page views.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT