Vodní dýmka s mikrofonem lákala návštěvníky do karaoke baru

Dubajský karaoke bar využil k nápadité propagaci hadice vodních dýmek ve spřízněných podnicích.

Shisha Karaoke Promotion

Zadavatel: Jumeirah Group
Agentura:
MEMAC Ogilvy & Mather
Země: SAE
Rok: 2009

Zadání

Jumeirah Group je síť pohostinských zařízení, do níž patří hotely (například dubajský Burj Al Arab), restaurace, bary a další podniky v Dubaji i v zahraničí.

Jedním z nich je také karaoke bar Harry Ghatto’s, který chtěl zvýšit počet svých návštěvníků.


Řešení

Jumeirah Group se rozhodla sáhnout do „vlastních řad“ a získat návštěvníky pro bar Harry Ghatto’s v jiných podnicích ze své sítě.

Zatímco Harry Ghatto’s své hosty hledal, podniky nabízející kouření vodní dýmky, a spadající do Jumeirah Group, si vedly velmi dobře. Navíc lákaly podobnou cílovou skupinu jako karaoke bar: mladé společenské lidi, kteří mají rádi zábavu s přáteli.

Agentura Ogilvy & Mather proto připravila kreativní kampaň oslovující právě návštěvníky kuřáren vodních dýmek a nahradila v těchto podnicích klasická zakončení hadic s náustkem maketou mikrofonu.

Na mikrofonu pak kuřáci našli pozvánku k návštěvě karaoke baru Harry Ghatto’s.


Výsledek

Kampaň byla podle zadavatele úspěšná a návštěvnost baru Harry Ghatto’s znatelně vzrostla.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT