Vodafone spouští sponzorský kanál na YouTube

Vodafone spustil vlastní prémiový komerční kanál na největším video serveru YouTube. Vodafone se tak stává jednou z prvních tří českých firem, které sponzorský kanál na serveru YouTube.cz provozují.

Návštěvníci na YouTube kanálu českého Vodafonu naleznou videa ze zákulisí firmy i většinu reklamních videí. Nechybí videa spojená s Oskarem a Vodafonem už od roku 2000, včetně populárních reklam s Petrem Čtvrtníčkem, či Jiřím Macháčkem.

Vodafone svůj YouTube kanál otevírá soutěží o nejlepší video zachycující školní přednášku, ve které zákazníci mohou vyhrát mini notebook.

YouTube kanál Vodafonu bude mít unikátní design uzpůsobený vždy podle aktuální reklamní kampaně.

„Brandovaný videoobsah je v současné době jedna z nejdynamičtěji rostoucích forem online prezentace. Vodafone produkuje každý rok velké množství videí a sponzorský kanál na serveru YouTube je tím nejpřirozenějším místem, kde tento obsah shromáždit,” říká manažerka interaktivního marketingu Vodafonu Eva Štípková.

Sponzorský kanál na YouTube oproti klasickému umožňuje nastavit vlastní design pozadí, zobrazit bannerovou reklamu, automaticky spouštět videa, odkazovat na ostatní sociální sítě a zobrazovat příspěvky uživatelů.



15. Říjen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT