Vodafone nabízí chat s viceprezidenty prostřednictvím Twitteru

Agentura MEDIA FACTORY vyvinula pro potřeby mobilního operátora Vodafone aplikaci určenou pro sociální síť Twitter. Jejím prostřednictvím mohou zájemci pokládat otázky viceprezidentům společnosti.

Vodafone Twitter Chat slouží k podpoře komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky operátora i dalšími uživateli Twitteru. Vedle Facebooku a firemního blogu komunikuje totiž Vodafone jako jedna z mála firem otevřeně se zákazníky i na této mikrobologovací platformě.

Twitter aplikace navržená a vytvořená společností MEDIA FACTORY má parametry „on-line chatu s osobností“, je však vyhrazena pouze vlastníkům Twitter účtů.

Uživatel může zadat svůj dotaz ve tvaru „@Vodafone_CZ-c- text dotazu“. Dotaz se následně díky danému rozpoznávacímu znaku zařadí do fronty v administračním rozhraní chatu.

Na takto přesměrované dotazy pak budou ve čtvrtek 18. 3. 2010 v aplikaci odpovídat viceprezidenti společnosti Pavel Hlavinka a Petr Příhoda. Jejich odpovědi se kromě Twitteru zobrazí rovněž ve veřejné části chatu na firemních stránkách Vodafone.

Aplikace pomáhá využít potenciál Twitteru, zjednodušuje jeho ovládání a umožňuje odlišovat rozličná témata komunikace. Odpovědi navíc mohou překročit standardní limit Twitteru – 140 znaků, což je pro takovýto rozhovor nezbytné.



17. Březen 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT