Vítězové Spikes Asia 2009 vyhlášeni

V pátek 18. září byly v Singapuru uděleny prestižní asijské ceny za reklamu a kreativitu Spikes Asia.

Do letošního ročníku bylo přihlášeno 2 685 prací v 11 kategoriích, rozdáno bylo 258 trofejí, z toho 36 v kategorii Digital a 29 v kategorii Direct.


Hned dvě Grand Prix – v kategoriích Direct a Integrated – získala kampaň agentury JWT India nazvaná „Teach India“.

Zadavatelem bylo vydavatelství Bennet Coleman, nicméně nepropagovalo vlastní produkt, kampaň měla za cíl podpořit vzdělávání v Indii, která se potýká s rozsáhlou negramotností.

Grand Prix v kategorii Digital získala agentura Robot Communications za kampaň „Wish I Could Be True to Myself“ pro Sony Music.


Obě úspěšné kampaně a také další oceněné práce vám na serveru idirekt.cz představíme v následujících dnech.



21. Září 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT