Internet Effectiveness Awards 2009 uděleny

Ve čtvrtek 18. 6. 2009 proběhl v kinosále Veletržního paláce v Praze slavnostní galavečer IEA 2009, na kterém byli vyhlášeni vítězové soutěže Internet Effectiveness Awards 2009. Jedním z partnerů soutěže je i časopis Direkt.

Cílem soutěže, pořádané Asociací dodavatelů internetových řešení – Asociace.BIZ, je objevovat nejefektivnější internetová řešení, tedy weby, portály, e-shopy, obchodní a komunikační systémy, reklamní kampaně a podporovat rozvoj internetu a digitálních médií v ČR.

Letošní již čtvrtý ročník přinesl dvě novinky: první z nich je hlasování veřejnosti o osobnosti ve speciální nové kategorii Největší osobní přispění k rozvoji internetu v ČR. V této kategorii se udělovaly dvě ceny: cena veřejnosti a cena odborné poroty.

Od roku 2009 je také vyhlašována nová kategorie Best New Business.

Slavnostnímu večeru předcházela konference Internet jako efektivní nástroj podnikání, na níž se představilo 11 držitelů cen Internet Effectiveness Awards z minulých let, kteří se podělili o své zkušenosti z praxe a tipy, jaké způsoby internetového prodeje a marketingu jsou dnes skutečně úspěšné.


Podrobný přehled vítězů v jednotlivých kategoriích najdete zde



Kategorie Vítězný projekt
Grand Prix 2009 PaySec
Charita a nadace Skuteční lidé potřebují skutečnou pomoc
Státní správa a samospráva Nemyslíš? Zaplatíš!
Spotřební zboží a služby Sony Tvůj úsměv
  Ticketpro
Bankovnictví a finance PaySec
Telekomunikace sms.sluzba.cz
Zábava Ticketpro
Cestovní ruch CLICK4SKY.com
Auto-moto ŠkodaPlus
Média, marketing a reklama Vánoční andělská prasátka
Malé invenční projekty Mikroblogy.cz
Best New Business itkult.com
Ocenění za inovace itkult.com
  Pixmac
Největší osobní přispění Jaroslav Winter


19. Červen 2009

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT