Vítězem soutěže Český direkt & promo je MARK/BBDO

Nejvíce ocenění v rámci devátého ročníku soutěže tzv. podlinkové BTL komunikace Český direkt & promo získala agentura MARK/BBDO, která si odnesla tři prvenství a tři třetí místa. S velkým náskokem se stala i Agenturou uplynulého ročníku soutěže. Při vyhlášení výsledků soutěže bylo rozděleno celkem 18 cen v osmi kategoriích.

První cenu udělila porota jen ve třech kategoriích z osmi. Všechny zlaté medaile si přitom odnesla vítězná agentura MARK/BBDO.

V kategorii Přímá B2C komunikace, tedy v kategorii, která hodnotí přímé oslovení koncových zákazníků, získala zlato kampaň Pepsi Manifesto.

Práce MARK/BBDO pro Pepsi byla oceněna zlatou medailí také v kategorii Digitální komunikace za kampaň Pepsi 2010: Refresh your World.

V kategorii Event a Field marketing, tedy v oblasti akcí na podporu prodeje, si MARK/BBDO odnesla zlato za úvěr pro farmáře GE Money Bank v rámci kampaně Pořiďte si krávu!

Český direkt & promo, který pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA, nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům možnost porovnat svoje práce zaměřené na oblast podpory prodeje, budování značky, přímý marketing a digitální komunikaci na českém a slovenském trhu.

„Smyslem soutěže není hodnotit pouze nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek,“ řekl výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.

Soutěž s původním názvem Český direkt vznikla na přelomu let 2002/2003. V loňském roce prošla radikální změnou a získala široký záběr podlinkových aktivit. V nové podobě a pod novým názvem Český direkt & promo se letos konala již podruhé, celkově šlo ale o devátý ročník.

Porotu tvoří významné osobnosti reklamy a marketingu, předsedou poroty je již druhým rokem nezávislý konzultant v oblasti budování, řízení a komunikace značky Graeme Murray.

Vítězové soutěže Český direkt & promo mají možnost se zúčastnit mezinárodní soutěže IMC European Awards, která hodnotí nejlepší kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Vloni čeští zástupci uspěli, získali hned čtyři ceny, včetně jedné zlaté.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT