Visine v kampani pohotově využil prachové bouře

Jak být s reklamou v pravý čas na pravém místě ukázala ve své australské kampani společnost Johnson & Johnson.

Dry Eye Relief Stencil

Zadavatel: Johnson & Johnson
Agentura: JWT
Země: Austrálie
Rok: 2009

Zadání

Takřka přesně před rokem, 23. září 2009, zažilo australské Sydney jednu z nejsilnějších zaznamenaných prachových bouří v historii. Každou hodinu přinesl vítr z vnitrozemí přes 75 tisíc tun oranžového prachu a pokryl jim vše: silnice, auta i výlohy obchodů.

Společnost Johnson & Johnson, výrobce očních kapek Visine, se spolu s agenturou JWT Sydney operativně rozhodla nasadit kampaň přímo v ulicích města.


Řešení

Jedním z nepříjemných důsledků prachové bouře jsou vyschlé svědící oči. Úlevu mohou v takovém případě přinést právě oční kapky, například Visine.

Do „zaprášeného terénu“ proto byly vyslány týmy vybavené solným roztokem, houbičkou a plastovou šablonou. Tu pak pracovníci agentury přikládali na chodníky, automobily a všude tam, kam lidé během bouře upínají pohled svých podrážděných očí.

S pomocí houbičky a roztoku (který nevysychal tak rychle, jako čistá voda) následně vytvářeli viditelnou reklamu právě na ten produkt, který lidé v dané situaci opravdu mají zájem koupit.

Sdělení bylo prosté: „Visine, úleva pro suché oči.“



30. Září 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT