Velmi originální upomínka

Jak přimět lidi, aby vrátili knihy do veřejné knihovny? Napište jim, jak kniha končí, a vysvětlete, že ostatní chtějí také číst.

Knihovna norského města Kristiánie a reklamní agentura McCann zvolily vtipnou a účinnou cestu, jak donutit opozdilce, aby vrátili knížky.

Šly na to tak, že jim nekompromisně prozradili, jak kniha končí. Ti pak už neměli žádnou výmluvu, proč si knihu potřebují ještě ponechat.

Ukázka dopisu:

Co se týče Harryho Pottera a relikvie smrti od J. K. Rowlingové, Brumbál je opravdu mrtvý. Severus Snape není zloduch. Harry je posledním viteálem a obětuje se, ale přežije. Voldemort umírá. Harry si vezme Ronovu sestru a Ron a Hermiona se také vezmou. Teď víte, jak kniha skončí, ať už jste ji četli nebo ne. Prosím vraťte knihu, aby si ji mohli přečíst další lidé.

S pozdravem

Městská knihovna v Kristiansand

Výsledkem byla obrovská obliba, dobré PR pro knihovnu a zvýšený počet vrácení vypůjčených knih.

Realizováno v roce 2008.



10. Leden 2011

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT