Úspěšné direct maily: Tužka

Jak lehce zlomí rodič násilník dítěti ruku, bylo ukázáno na příkladu s obyčejnou tužkou.

Cílem bylo přesvědčit zaměstnance, aby se zapojili do charitativního programu na pomoc týraným dětem a přispívali ze svého platu. Na kancelářských stolech našli lidé jednoho rána obálku s výzvou: Přelomte obálku napůl. Po otevření našli zlomenou tužku s dovětkem: „Tak lehké je zlomit dítěti ruku“ a také příběh týraného chlapce, který měl ruku zlomenou mnohokrát. WWAV Rapp Collins pro charitu NSPCC.



18. Říjen 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT