Úspěšné direct maily: Tequila

Láhev s figurkou lidského embrya aktivovala zájem novinářů o téma pití alkoholu v těhotenství.

Cílem kampaně bylo zajistit mediální pokrytí problematiky pití alkoholu v těhotenství. Do redakcí britských médií byla zaslána láhev Tequily, kde místo červa Mascala, který se obvykle nachází na jejím dně, byla umístěna figurka lidského embrya. Etiketa láhve popisovala nebezpečí, které s sebou nese pití alkoholu v těhotenství. Harrison Troughton Wunderman pro FASawareUK.



4. Říjen 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT