Úspěšné direct maily: Psí obojek

Zásilka s obojkem názorně ukázala, jak dlouho trvá, než vyroste a je vycvičen vodicí pes.

Balíček byl zaslán na pečlivě vybranou skupinu manažerů v korporacích. Cílem bylo získat dárce pro společnost Guide Dogs a dát větší šanci postiženým získat vodicího psa. Na obojku v zásilce bylo znázorněno, jak dlouho trvá, než se ze štěněte stane vycvičený vodicí pes. Vyžaduje to 2 roky při nákladech 26 000 dolarů. BMF Pyrmont Australia pro Guide Dogs.



15. Říjen 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT