Úspěšné direct maily: Pozvánka pro filatelisty

Známka je nejlepší nosič sdělení pro filatelisty – je tím prvním, na co se podívají.

Sběratele známek na dopise nejvíce zajímá právě známka. Pozvání na setkání sběratelů bylo proto vytištěno na místě, kde se normálně nachází známka. Samotná obálka zůstala prázdná. 86 % pozvaných filatelistů přijalo pozvání, což byl nárůst o 36 %. TBWA Rakousko pro pořadatele setkání sběratelů.



11. Říjen 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT