Úspěšné direct maily: Obří křížovka

Křížovku od IBM nebylo možné bez vzájemné spolupráce různých oddělení vyplnit.

Je známým faktem, že jednotlivá oddělení státní správy pracují izolovaně a obvykle nejsou schopna efektivně spolupracovat. IBM jim chtělo ukázat, že když povzbudí týmového ducha, mohou problémy řešit lépe a také, že k lepší spolupráci jim pomůže software od IBM. Kampaň měla podobu mailingu, velké křížovky, kterou dostali vedoucí jednotlivých oddělení, vyplnit ji však bylo možné jen ve spolupráci s ostatními odděleními díky týmové práci. Tato analogie názorně ukázala výhody řešení IBM. ROI: 222 : 1. Harrison Troughton Wunderman pro IBM.



1. Říjen 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT