Úspěšné direct maily: Experiment s trpaslíkem

Ukázat přesnost vah Kern umožnil pokus s trpaslíkem, který byl vážen vědci po celém světě. Přesné váhy zaznamenaly rozdíly v hmotnosti způsobené rozdílnou gravitací a publicita v cílové skupině byla obrovská.

Gravitace se mírně liší, kamkoli jdete. Kern, který vyrábí přesné váhy, se rozhodl tento málo známý fenomén změřit za pomoci vědců po celém světě. Chtěl tak zvýšit povědomí o značce a podíl na trhu. Zúčastnění vědci jednoduše zvážili trpaslíka a pak ho poslali na další místo. Během 14 dnů od odstartování v médiích: příběh zasáhl více než 355 milionů členů cílové skupiny, 3 požadavky na vážení trpaslíka každé 3 minuty, odkaz na GnomeExperiment.com na 16 386 stránkách, nárůst prodeje o 11 %, ROI 1042 %. OGILVYONE London pro KERN & SOHN.



30. Září 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT