Úspěšné direct maily: Bonboniéra pro zubaře

Vtipná (snězená) bonboniéra zajistila bankéřům obchodní schůzky se stomatology.

Banka ASB vytvořila sadu služeb zacílenou na zubaře a úkolem bylo sjednat si schůzky. Získat hodinovou schůzku se zubařem není vůbec jednoduché, navíc zde číhá ostraha v podobě sestřiček na recepci. Agentura poslala bonboniéru s nápisem: Uděláme cokoli, abychom si sjednali schůzku se zubařem. Po otevření bonboniéry vyšlo najevo, že je naplněná pouze obaly ze snědených bonbonů. Následoval telefonát s úspěšností sjednání schůzky 30 %. TBWA\Tequila Nový Zéland pro ASB.



7. Říjen 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT