Úspěšné direct maily: Bezdomovci

Dopisy bezdomovcům se vracely „odesílatelům“ na zadní straně obálky. Tyto odesílatele/skutečné adresáty tam umístila charita pro bezdomovce. Vybrala je ze seznamu potenciálních dárců.

Cílem bylo vybrat v předvánočním čase příspěvky na pomoc bezdomovcům v norském městě Gothenburg. Vánoční přání s žádostí o příspěvek bylo adresováno bezdomovcům s adresou pojatou asi následujícím způsobem: „Franta Ztracený, někde v tunelu, centrum Gothenburgu“. Pošta jej musela označit žlutou nálepkou „adresát neznámý“ a vrátit zpět odesílateli. V tom spočíval celý vtip kampaně – na zadních stranách dopisů totiž byli uvedeni potenciální dárci. Agentura GOSS pro Gothenburg Homeless.



2. Říjen 2013

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT