Úspěšná mobilní dvojkampaň Motoroly a hongkongského letiště

Motorola se rozhodla být prvním inzerentem v novém terminálu letiště v Hongkongu a odvaha se jí vyplatila. Inovativní kampaň, která navazovala osobní kontakt s návštěvníky letiště, znamenala výrazné zvýšení popularity pro obě strany.

Motorola Say Goodbye


Zadání

Mezinárodní letiště v Hongkongu postavilo nový terminál a chtělo přilákat inzerenty na nové reklamní plochy.


Řešení

Vedení letiště se rozhodlo nabídnout netradiční reklamní formát, který bude inovativní, a lidé o něm budou mluvit.

Byla navázána spolupráce s výrobcem mobilních telefonů, společností Motorola. Ta nainstalovala v odletové hale reklamní plochy, jejichž součástí byly i velkoplošné obrazovky.

Návštěvníci haly (ať už cestující, nebo ti, kteří se s nimi přišli rozloučit) měli možnost vyfotit se svým mobilním telefonem a odeslat na speciální číslo MMS zprávu na rozloučenou. Ta se pak zobrazila na těchto reklamních obrazovkách a zanechala v lidech příjemnou vzpomínku.

Dalším způsobem, jak Motorola oslovila návštěvníky a zároveň představila nové možnosti marketingové komunikace v letištní hale, byly videopozdravy na rozloučenou od dvou v Hongkongu velmi populárních celebrit: fotbalisty Davida Beckhama a zpěváka Jaye Chowa.

Jakmile lidé vstoupili do prostoru letiště, byl jim prostřednictvím bluetooth přenosu zaslán videoklip, v němž se s nimi zmiňované osobnosti loučily a přály šťastnou cestu, nebo třeba cestujícím připomínaly, že budou někomu opravdu chybět, a ať se nezapomenou ozvat.

Pokud měl někdo vypnutý bluetooth, zpravidla to napravil po přečtení všudypřítomných výzev k jeho zapnutí.


Výsledek

MMS na rozloučenou poslaly prostřednictvím velkoplošných obrazovek tisíce lidí.

Kampaň získala rozsáhlý prostor v médiích, lidé si o ní povídali, videoklipy se vzkazy celebrit byly přeposílány po celém světě.

Výsledným efektem pak byla nejen publicita pro Motorolu, ale především pro letiště v Hongkongu, které má nyní celou čekací listinu inzerentů pro nový terminál.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT