UNICEF bojoval direct mailem proti dětským vojákům

Děti v Africe drží v ruce zbraň mnohem častěji, než ty v ostatních částech světa. UNICEF se snaží těmto dětem pomáhat, mimo jiné třeba direct mailovou kampaní.

Toy Soldiers

Zadavatel: UNICEF
Agentura: Young&Rubicam
Země: JAR
Rok: 2009

Zadání

V Africe je nejvyšší počet dětských vojáků na světě. Bojují ve válkách, v něž nevěří, z důvodů, kterým nerozumějí.

UNICEF se snaží tyto děti vracet z válečného běsnění zpět do normální společnosti.

Úkolem kampaně bylo získat jak podporu veřejnosti pro tento program tak i finanční prostředky na jeho fungování.


Řešení

Stávající přispěvatelé UNICEF a potenciální sponzoři z řad velkých korporací obdrželi direct mailový balíček, který je žádal o podporu programu.

Zásilka na první pohled vypadala jako typický balíček plastových vojáčků na hraní. Po otevření však adresát zjistil, že zelené figurky jsou ve skutečnosti děti – některé si četly, jiné hrály fotbal nebo jezdily na kole.


Výsledek

Kampaň podle slov UNICEF pomohla citelně zvýšit povědomí o problému a vygenerovala response rate, která překonala veškerá očekávání.



9. Duben 2010

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT