Underline získala zlato v evropské IMC Awards za kampaň Měl jsem se líp učit

Agentura byla oceněna v kategorii Malý rozpočet za kampaň pro internetový rozcestník skoly.cz společnosti International Education Society Ltd.

Kampaň (více o ní zde) zapojila kopáčskou partu pracující u Václavského náměstí a dělníky oblékla do triček s nápisem „Měl jsem se líp učit“. To vyvolalo pozornost médií a nastartovalo celospolečenskou diskusi.

Agentura uvedla, že podle nezávislého auditu byla pouze v printových médiích hodnota mediálního prostoru cca 5 mil. Kč. Nárůst návštěvnosti stránek skoly.cz během týdne vzrostl na 500 % běžné návštěvnosti. Celkové náklady na kampaň byly přitom velmi nízké.



26. Listopad 2010

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT