Underline připravil kreativní direct mail pro T-Mobile

Agentura Underline realizovala direct mailovou kampaň pro mobilního operátora T-Mobile. Kreativní DM zásilka obsahovala nabídku roamingového zvýhodnění Cestovatel.

Primárně byla kampaň cílena na zákazníky s roamingovým zvýhodněním EU s cílem přesvědčit je k přechodu na roamingové zvýhodnění Cestovatel, díky němuž mohou bezstarostně dlouho telefonovat ze zahraničí.

Exekuce byla připravena na míru dvěma cílovým skupinám (Consumer a Business).

Direct mail vtipně a názorně porovnával způsob volání do zahraničí s Cestovatelem a bez něj. Obálkou prosvítal text v podobě strohých vět, úsečných odpovědí a zkratek, a ukazoval tak omezené možnosti stručného volání bez Cestovatele.

Po otevření DM se klient začetl do přepisu dlouhého rozhovoru zážitků z dovolené nebo služební cesty, který naopak evokoval bezstarostné volání s Cestovatelem.

Součástí dopisu byl i návod na aktivaci roamingu a odkaz na detaily nabízené služby.



20. Duben 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT