Twitter předvedl ojedinělý nárůst, Facebook představuje nové způsoby cílení

Dvě významné komunitní služby Twitter a Facebook zaznamenaly v poslední době velké úspěchy. Zatímco Twitter podle údajů agentury Nielsen Online vykázal v období od června 2008 do června 2009 růst o neuvěřitelných 1 928 procent, Facebook ohlásil dosažení 250 milionů registrovaných uživatelů.

Twitter v červnu navštívilo celosvětově 21 milionů unikátních návštěvníků, Facebook 87,3 milionu.

Současně s pokořením čtvrtmiliardové hranice registrovaných uživatelů Facebook představil tři nové techniky cílení reklam na jeho stránkách.

První z nich je tzv. Connection Targeting, jež umožňuje inzerentům cílit pouze na uživatele, kteří jsou fanoušky jejich stránek, členové jejich skupin, nebo využívají jejich aplikace.

Další novou možností cílení je „Multiple Country Targeting“, které umožňuje oslovit uživatele mezinárodně pomocí jedné kampaně. Dříve bylo nutné vytvářet samostatnou kampaň pro každou zemi, kde chtěl inzerent působit.

Posledním novým způsobem cílení reklam je tzv. Birthday Targeting. Jak je z názvu patrné, je možné cílit jen na uživatele, kteří mají daný den narozeniny.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT