Trochu jiná pozvánka

Mobilní operátor v Belgii připravil meeting pro spolupracující agentury. Pozvání proběhlo díky dvěma kreativcům, které společnost najala, skutečně originálním způsobem.

Belgický mobilní operátor Proximus připravil manuál pro novou komunikaci značky.

Nyní chtěl pozvat zástupce všech 15 dodavatelů, kteří pro Proximus pracují v oblasti komunikace, na prezentaci.

Šlo o celkem 30 osob z reklamních, mediálních, digitálních, P. R. agentur atd.

Pozvání dostali za úkol Copywriter Johan Verest a Art Director Laurent Van Loon. Nepřipravili pozvánky. Celé pozvání vymysleli a realizovali takto:

  1. Večer – poté, co člověk zodpovědný v agentuře za Proximus odešel ze své kance¬láře, dorazil do ní malíř pokojů.
  2. Vymaloval jednu ze stěn kanceláře v barvě purpurové modři (barva značky Proximus).
  3. Na druhý den ráno, když člověk zodpovědný za Proximus přišel do práce, překvapeně zíral na čerstvě vymalovanou zeď. Jeho pracovní stůl byl navíc zakrytý igelitovou folií!
  4. Na stole ležela plechovka s barvou a na obale byl vytištěn vzkaz: „Proximus má úplně nový styl. Přijďte prosím na prezentaci manuálu nového brandu“.

Všech 30 osob na prezentaci přišlo.

Proběhlo v roce 2006.



12. Leden 2011

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT