Tři ceny v prestižní mezinárodní soutěži The Loyalty Awards 2015 získal věrnostní program provozovaný na systému CareCloud CRM od Cortexu

Ve středu 9. června 2015 byly v Londýně udělovány ceny nejlepším věrnostním programům v Evropě, na Středním Východě a v Africe. Hned tři ocenění si odnesl zákaznický program GOPASS, který byl vytvořen česko-slovenskou společností Pricewise pro Tatry Mountain Resorts, a.s.

Kompletní řešení programu GOPASS je provozováno na cloudovém modulárním systému CareCloud CRM, který vyvinula česká společnost Cortex a po celou dobu jej také spravuje.

„Systém CareCloud CRM jsme začali vyvíjet před 15 lety a společně s našimi klienty jej po celou dobu vylepšujeme. Jedná se o univerzální CRM řešení pro B2C vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich koncovými zákazníky. Jeho výhodou je možnost variabilního nastavení jednotlivých modulů, dle individuálních potřeb každého našeho klienta.

CareCloud CRM výrazně zlepšuje efektivitu marketingových aktivit, neboť v sobě integruje jak správu věrnostního schématu včetně kompletní transakční historie jednotlivých zákazníků, tak umožňuje firmě vysoce personalizovanou elektronickou komunikaci, což ve výsledku znamená budování vzájemného dlouhodobého vztahu. GOPASS využívá kromě mnoha dalších funkcionalit také modul CareCloud E-shop, který umožňuje vytvořit a jednoduše propojit internetový prodej s věrnostním programem.

Vyspělost CareCloud CRM dokazuje vynikající výsledek programu GOPASS, který odborná porota The Loyalty Awards 2015 zvolila jako vítěze ve třech kategoriích,“ vysvětluje Miloslav Pexa, majitel společnosti Cortex.

Ocenění získal GOPASS v kategoriích Best Use of Customer Relationship Management (CRM) in a Loyalty Environment, Best Loyalty Programme of the Year – Travel a Best Loyalty Programme of the Year – CEE. Program GOPASS provází návštěvníka ve střediscích ve Vysokých a Nízkých Tatrách a od loňského roku také ve středisku Špindlerův Mlýn. Je postaven na 10 hlavních benefitech pro koncového zákazníka. Klíčovou službou programu je možnost koupit s kartou GOPASS skipas či lístek do aquaparku online a vyhnout se tak frontám na pokladnách.

Držitel karty GOPASS má dále k dispozici propracovaný věrnostní program a dostává nabídky upravené na míru podle toho, jaké konkrétní služby využívá. V databázi CareCloud CRM se zpracovávají veškeré transakce každého zákazníka, což umožňuje pomocí vyspělé analytiky tvorbu nabídek na míru. Karta GOPASS slouží také jako digitální peněženka a osobní tracker, který počítá naježděné kilometry každého lyžaře a ukáže mu podrobného statistiky jeho výkonů.

V rámci spolupráce s Pricewise zajišťuje Cortex nejen provoz a technickou podporu GOPASS, ale také další CRM aktivity jako je výroba samotných karet, zasílání direct mailů či podpora call centra, které z věrnostního programu vytvářejí kompaktní a funkční celek.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT