TransPromo Boom Tisku pro časopis TEST

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, které vydává stejnojmenný časopis, zrealizovalo direct mailovou kampaň pomocí technologie TransPromo.

Sto deset tisíc potencionálních předplatitelů v minulých dnech obdrželo barevně personalizovanou nabídku předplatného na následující rok v plnobarevném digitálním tisku.

Kampaň pro TEST kompletně zprodukoval Boom Tisk s využitím technologie TransPromo, do které loni investoval přes sto milionů korun, a kterou má zatím jako jediný v ČR.

Dopis je plnobarevně personalizován na obou stranách. Celková produkce je rozdělena do šesti mutací s náklady od 5000 po 60000 kusů. Některé mutace obsahují složenky, které jsou dynamicky tištěny, perforovány a rovněž personalizovány. Součástí dalších mutací jsou zálohové faktury a jiné obsahují spolu s dopisem ofsetově tištěný odpovědní lístek.

Při kampani využil TEST také barevně zvýrazněné personalizované URL. Na všech dopisech je modře zvýrazněn WEB odkaz, pro každého jednotlivého adresáta zcela unikátní (podívejte se na ukázku).

Všichni potenciální předplatitelé tak získávají přístup na svou speciální microsite obsahující informace přímo pro ně. Zadavatel získá díky statistice návštěvnosti těchto stránek jasný přehled, kdo z oslovených se na svou stránku díval a jaká je celková response na jeho direct mail.



10. Prosinec 2009

Štítky:  , , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT