Tomáš Gregořica ze Škody Auto vyhrál Delfína za digitální marketing

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2014.

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2014.

Hlavní cenu, Velkého delfína, si odnesl Tomáš Gregořica ze Škody Auto za úspěšnou marketingovou komunikaci zaměřenou na digitální marketing.

Marketérská asociace udělila i řadu zvláštních cen. Zlatého delfína získal Jiří Vlasák, marketingový šéf Kofoly, Růžového delfína vyhrála Tereza Jurečková, ředitelka projektu Pragulic – Poznej Prahu jinak, Zeleného delfína dostal Jan Bárta, ředitel Centra pasivního domu Brno.

Ocenění Malý delfín získali: Radek Froulík, marketingový ředitel Jednoty, Zdeněk Jahoda, generální ředitel Emco, Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru, Tomáš Lipták, marketingový šéf pivovaru Bernard, Miroslav Pavel, majitel Akademie Literárních novin a Dana Plíhalová, ředitelka závodu Znak Malá Skála.

Zvláštní cenu prezidium ČMS udělilo Petru Milasovi ze Státního zemědělského intervenčního fondu za přípravu a realizaci nové inovační koncepce zadávacích podmínek veřejných zakázek marketingového charakteru v rámci státní správy a Miloni Terčovi z Filmové akademie Miroslava Ondříčka v Písku za úspěšné dlouholeté vedení školy, její koncepční rozvoj a realizaci mezinárodních vzdělávacích vysokoškolských programů.

Zdeněk Fekar



22. Květen 2015

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT