Tohle budu doma vysvětlovat těžko…

Daniel Šorm, kreativní ředitel agentury LHMS, vybírá a komentuje zajímavé DM kampaně z odvětví Automotive. Tentokrát šlo o produkt: originální náhradní díly Peugeot.

Kdo někdy pracoval pro některou automobilku, určitě alespoň jednou řešil otázku originálních náhradních dílů. Nezávisle na značce se idea kampaně většinou nese v jednotném duchu: cizí prvky ve voze vám mohou způsobit velké nepříjemnosti. V moři sterilních exekucí pak každé odvážné a vtipné řešení budí zasloužený obdiv. Jako třeba tato polská kampaň pro Peugeot, která patří k tomu nejlepšímu, co jsem kdy viděl. Agentura se dohodla se sítí automyček a majitelům Peugeotů rozeslala vouchery na bezplatné umytí. Během mytí pak obsluha do vozu lehce skrytě umístila buď podprsenku (u mužských majitelů), nebo – ne tak odvážně, jak byste možná čekali – kravatu (u řidiček). U každého »předmětu doličného« byla kartička s varováním a kód na získání slevy na portálu originálních náhradních dílů.

Výsledek? Celkem 66 % řidičů nabízenou slevu na originální díly využilo. Kolik z nich si navíc dovolilo podarovat nálezem své partnery či partnerky už studie neuvádí. Kampaň připravila Agentura EURO RSCG, Varšava, Polsko.

Daniel Šorm

www.lhms.cz



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT