Tipsport potěšil své zákazníky praktickým direct mailem

U příležitosti letošního mistrovství světa ve fotbale rozeslala sázková kancelář Tipsport svým věrným zákazníkům direct mailovou zásilku, kterou připravila agentura Wunderman.

Direct mail má podobu plachty s osobním herním plánem a výpisem jednotlivých účastnických zemí.

V podrobném přehledu všech zápasů adresáti najdou čas přenosu i příslušnou vysílací televizní stanici, do výsledkové listiny si pak mohou zapisovat konečné skóre jednotlivých utkání.

V případě, že se některý zápas nebude vyvíjet podle jejich představ, mohou plachtu pro potěchu otočit na druhou stranu, kde najdou usměvavé tváře modelek ze sportovní Tipsport jedenáctky.



8. Červen 2010

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT