Tesco Clubcard jako klíčenka: zdánlivá maličkost, která pomáhá úspěchu klubu

Zavedením Clubcard jako přívěsku na klíče pomohlo Tesku už v době startu klubu v Británii rozšířit používání karty především v mužské části populace.

Takto je přívěsek na klíče prezentován na stránkách www.clubcard.cz.

„Oproti vyplněnému formuláři od nás obratem obdržíte zdarma svou kartu Clubcard, která je již aktivována, a navíc jako malý dárek ještě dva přívěsky na klíče pro svou rodinu a blízké. Přívěsky na klíče mají stejný čárový kód jako Vaše karta Clubcard (fungují tedy úplně stejně), a tak může celá Vaše široká rodina sbírat body na jeden účet.“


Prvním devíti měsícům Tesco Clubcard v Česku s bude věnovat přednáška na konferenci Den direkt marketingu 21. června 2011. Registrovat se můžete zde.




2. Červen 2011

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT