Telefonní hovor přímo z hororu v německé interaktivní kampani

Německá TV stanice 13th Street si zakládá na kampaních, které velmi názorně demonstrují napětí, jež mohou diváci při jejím sledování zažít. Nejinak tomu bylo v případě inovativní kampaně realizované v kinech a na filmových festivalech.

Last Call

Zadavatel: 13th Street
Agentura: Jung von Matt
Země: Německo
Rok: 2010

Zadání

Televizní stanice 13th Street se specializuje na žánry krimi, thriller a horor.

Úkolem kampaně bylo zvýšit v cílové skupině filmových fanoušků povědomí o existenci této stanice, a to originálním a zapamatovatelným způsobem.


Řešení

Agentura Jung von Matt vytvořila krátký film, který byl promítán v kinech mezi upoutávkami na nové filmy před začátkem hlavního představení.

Unikátní vlastností osmiminutového snímku byla jeho interaktivita. Diváci při příchodu do kina obdrželi letáček, jenž je vyzýval k zaslání svého telefonního čísla do databáze, ze které bude následně jedno číslo vybráno. Jeho majitel se pak může těšit na jedinečný zážitek. V tomto případě bylo (oproti zvyklostem) vyžadováno, aby si návštěvníci kina své mobily nevypínali.

Poté se již diváci usadili v sále a začali sledovat běžné reklamy a trailery k chystaným filmům. Během jednoho z nich pak protagonistka v probíhající scéně bere do ruky svůj mobilní telefon a v tu chvíli ovládací software náhodně vytočí jedno z telefonních čísel zaslaných do databáze, načež se v sále ozve vyzvánění.

Jakmile divák, jehož mobil zvoní, hovor přijme, začne jej postava na plátně žádat o pomoc, potřebuje totiž najít cestu ven ze starého opuštěného sanatoria, kde jí hrozí nebezpečí. Pomoc diváka spočívá ve správné volbě následující akce – vždy dostane na výběr ze dvou možností: jít doleva či doprava, nahoru nebo dolů, pomoct dalším obětem násilníka nebo utíkat atp.

Ostatní diváci sledují jednak dění na plátně, jednak slyší odpovědi člověka v sále.

Po skončení filmu (konec může být šťastný i „méně šťastný“) se objeví upoutávka na TV stanici 13th Street, kde diváci můžou zažít pořádné napětí každý den.

Podívejte se na video, popisující fungování interaktivního vi­dea:




14. Říjen 2010

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT