Teenageři dávají před Facebookem přednost esemeskám

Ačkoli má dnes mnoho marketérů dojem, že pokud jim ujede vlak sociálních sítí, je pro ně účinná komunikace s teenagery ztracena, průzkum společnosti ExactTarget ukazuje, že mnohem populárnější je mezi dospívajícími komunikace prostřednictvím SMS zpráv.

Průzkum byl proveden mezi více než 1 500 uživateli internetu, kteří byli rozděleni do dvou věkových skupin: 15 – 17 let a 18 a více let.

Respondenti měli za úkol zvolit, který z nabídnutých komunikačních prostředků preferují. Pokud si měli mladí ve věku 15 – 17 vybrat mezi SMS a Facebookem, 48 % řeklo, že raději využívá textové zprávy, zatímco jen 12 % jich upřednostnilo Facebook.

SMS zprávy „porazily“ v této věkové skupině také e-mail, dává jim přednost 57 % respondentů, e-mailovou komunikaci preferuje 16 %. Naopak mezi staršími 18 let vede e-mail se 48 % oproti 21 % pro SMS.

Možná trochu překvapivě upřednostňují lidé ve věku 15 – 17 let komunikaci e-mailem (33 %) před Facebookem (31 %).

SMS zprávy jsou pak nejrychleji rostoucím způsobem komunikace mezi dospívajícími. 39 % jich uvedlo, že využívají textové zprávy více než před rokem (dalších 41 % je využívá stejně jako loni). Facebook pak používá více než v minulém roce 28 % respondentů.


Zdroj: emarketer.com



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT