Technologie pro direct marketing 2015

Konference s mezinárodní účastí zaměřená na využití nejnovějších technologických řešení pro marketing a prodej.

Pondělí 26. 1. 2015, od 13.00 do 19.00, OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4

Lidem v marketingu a IT odděleních firem a také v agenturách a dalších společnostech, které jim poskytují služby, se jejich pracovní svět nesmírně změnil. Marketingová oddělení se přibližuji k IT a pro marketingové manažery je najednou nezbytné znát a umět, co dříve bylo doménou čistě specialistů z IT. Stejně tak to platí pro pracovníky IT ve vztahu k marketingovým vědomostem. Přijďte si poslechnout od těch nejpovolanějších, jak fungují klíčová technologická řešení, která jsou dnes pro úspěšný marketing a prodej nezbytná. Na příkladech vám ukážeme, jak to funguje v řadě různých odvětví ve světě i u nás doma.

KLÍČOVÍ ŘEČNÍCI

ODPOVÍME VÁM NA OTÁZKY

NAVÍC NA KONFERENCI ZÍSKÁTE 3 PUBLIKACE

  1. DIRECT MEDIA REPORT – EXPERTS INSIGHTS 2013/2014. Druhá část obsáhlého rakouského průzkumu. Zjišťuje názory zadavatelů z firem a agentur na to, jak koncoví spotřebitelé vnímají přímé komunikační kanály. Tyto názory jsou pak srovnávány s vyjádřeními samotných spotřebitelů (které zkoumala první část průzkumu: Direct Media Report – B2C 2012.
  2. TECHNOLOGIE PRO MARKETING – KDO JE KDO. Poznejte lidi, kteří stojí za technologiemi pro marketing, jak na straně poskytovatelů služeb, tak na straně odběratelů ve firmách a agenturách.
  3. TECHNOLOGIE PRO MARKETING – PŘEHLED ŘEŠENÍ. Jaká technologická řešení potřebujete pro váš marketing a kdo vám je dodá

PROGRAM

12.30 – 13.00

Registrace účastníků

13.00 – 13.15

ÚVOD KONFERENCE

Milan Janecký Ředitel, KBM Group s.r.o., součást sítě Wunderman

13.15 – 13.45

INDIVIDUALISED COMMUNICATION MANAGEMENT

Yaron Mohaban Vice President Sales EMEA, XMPie, a Xerox company

The way marketers communicate with their consumers is continuously changing, from print centric, to individualized communication in various media such as digital print, web, e-mail, social media, etc. One should manage such individualized communication in a coherent way and efficiently. This requires dedicated software and tools, as well as skills and different approach.

Tlumočení zajištěno.

13.45 – 14.00

JAK DLOUHÁ JE CESTA OD TECHNOLOGIE K MARKETINGU

Martin Hofmeister Marketingový ředitel, Copy General s.r.o.

Příběh firmy, která chtěla být technologickým providerem, ale musela se stát marketingovou agenturou.

14.00 – 14.30

HOW TO DRIVE ENGAGEMENT AND REVENUE GROWTH THROUGH UNDERSTANDING BAHAVIORS

Sebastian Hoelzl Director Marketing Strategy, Europe, Silverpop Systems GmbH, an IBM company

Today the most important goal in Marketing is building a long-term relationship with each target group individual. The presentation illustrates how you revolutionize your 1to1 marketing dialogue by using behavioral data. We are discussing the importance of the customer life time value and how you develop your leads from a lead to a brand advocate. Best practices showcase how easy it is doing the first steps to deliver a more engaging user experience and sustainable revenue growth.

Tlumočení zajištěno.

14.30 – 14.45

INSPIRACE OD ÚSPĚŠNÝCH V E-MAIL MARKETINGU

Vladan Hejnic Ředitel, ViVmail s.r.o.

Komunikujte jako lidé s lidmi i v hromadných e-mailech. Už více jak 40 společností z různých oborů personalizuje své e-maily, reaguje na chování zákazníků na webu a jejich hromadné e-maily jsou chtěné a zákazníci je mají rádi. 10 konkrétních ukázek, které vás inspirují a ukáží, jakých výsledků můžete dosáhnout i vy.

14.45 – 15.00

EFEKTIVNÍ E-MAILING, SEGMENTACE A PERSONALIZACE

Filip Černý Marketingový ředitel, Kytary.cz

Kytary.cz komunikují se 100 tis. zákazníky. Maily rozesílají denně a přesto nespamují. Proč se vyplatí používat nástroj Silverpop pro e-mail marketing a jak ho e-shop využívá.

15.00 – 15.30

Coffee Break

15.30 – 16.00

EXISTING PATHS – NEW POSSIBILITIES

Alexander Diethard Head of Operations, Brain Behind GmbH

Tomáš Dufek Managing Director, Smart Marketing Solutions s.r.o.

Brain Behind – a leading technology forge for loyalty and cash-back – enables the way to use the existing POS Payment infrastructure → new possibilities and ways to create value added for your customer included

Tlumočení zajištěno.

16.00 – 16.20 KONEC SPAMU V ČECHÁCH ANEB KLÍČOVÉ PŘEDPOKLADY PRO ÚSPĚŠNÝ E-MAIL MARKETING

Vít Matějka, Sales Manager, Mailkit s.r.o.

Současná podoba e-mail marketingu většiny českých firem má za následek to, že pro značnou část koncových zákazníků (příjemců e-mailů) je stále slovo newsletter synonymem pro SPAM. Cílem přednášky je tak upozornit na klíčové předpoklady pro úspěšný e-mail marketing, díky kterým je snad možné toto vnímání změnit a dosáhnout tak vyšší úspěšnosti e-mailingu nejen z hlediska generovaného obratu, ale i zákaznické spokojenosti.

16.20 – 16.40 MAPA PRO CHYTŘEJŠÍ MARKETING A PRODEJ

Ondřej Tomas Partner, Clever Maps s.r.o.

CleverAnalytics od společnosti CleverMaps je prvním softwarem pocházejícím z ČR, který se zabývá tzv. Location Intelligence, kde se klade důraz na analýzu a pochopení dat ve spojitosti s polohou. Kombinují se tak jak interní data firem s různými externími daty, jako jsou sociodemografie, body zájmu, ceny, reklamní plochy, atd. Zákazníci tak mohou jednak obohacovat vlastní data, ale také určovat potenciál a kvóty prodeje, reportovat obchodní výsledky, sledovat zásah reklamních kampaní.

16.40 – 16.50

ZPRACOVÁNÍ, TISK A FINISHING VARIABILNÍCH DAT

Robert Domnosil Ředitel, Boom Tisk s.r.o.

Vysokoobjemová výroba 1:1 direct mailingu je primární součástí kvalitního direct marketingového mixu. Jak na něj pomoci nejmodernějších technologií?

16.50 – 17.10

EXTERNÍ ŘEŠENÍ VEŠKERÉ INTERAKCE SE ZÁKAZNÍKEM PRO E-SHOPY

Adam Koudelka Ředitel call centra, Comgate a.s.

Akvizice, platby, doručení, péče, crosell/upsell či retence. To jsou různé interakce se zákazníkem a na každý je třeba mít zvláštní systém. Lze však mít jen jednoho externího partnera, který díky svým technologickým možnostem a sehranému týmu specialistů dokáže tyto disciplíny propojit a profesionálně zajistit.

17.10 – 17.30

EVOLUCE V CUSTOMER INTELLIGENCE

Radim Babka Business consultant, SAS Institute ČR s.r.o.

Víte, jak vás ovlivní nejnovější trendy v oblasti řízení zákazníků? Od zákazníků v roli rukojmích ke změně poměru sil na trhu. Od obecných direct mailů po personalizovanou nabídku v reálném čase. Jste na ně připraveni?

17.30 – 18.00

JAK TECHNOLOGIE UMOŽŇUJÍ ZÍSKÁVAT DATA O ZÁKAZNÍCÍCH A PRACOVAT S NIMI

Milan Janecký Ředitel, KBM Group s.r.o., součást sítě Wunderman

Už nastal čas, kdy budeme moci „vypnout“ mozek a „zapnout“ CRM? Jaký je vztah CRM a technologií, které se začínají uplatňovat v marketingu a v budoucnu se budou používat ještě více? V čem technologie konkrétně pomáhají dnešním marketérům?



Konferenci moderuje Milan Janecký

Místo: OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4

Cena: 4 900 Kč + DPH (pro prvních 100 účastníků cena 3 900 Kč + DPH)

Pořadatel: B2B Media s.r.o, Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT