Tatranky s novou věrnostní spotřebitelskou soutěží

Agentura Euro RSCG Prague připravila pro klienta Kraft Foods věrnostní spotřebitelskou soutěž na podporu produktu Opavia Tatranky.

Od poloviny května do poloviny září mohou spotřebitelé vyměňovat obaly Tatranek za dárky a pořídit si tak turistickou výbavu na cesty.

Soutěž je podpořena napříč médii kampaní, která si klade za cíl informovat o věrnostním programu a vybízí spotřebitele k zapojení se do soutěže.

Kampaň, cílená primárně na rodiny s dětmi a lidi trávící volný čas aktivně, se skládá z televizního spotu, podpory v místě prodeje a především nového webu www.tatrankynacesty.cz.

„Návštěvníci na něm najdou nejen podrobná pravidla soutěže, přístup ke svému osobnímu soutěžnímu účtu či e-shop, z něhož mohou vybírat dárky, ale i tipy na výlety po celé České republice nebo předpověď počasí“, komentuje věrnostní soutěž Alexandra Firkaľová, Assistant Brand Manager značky Opavia Tatranky ve společnosti Kraft Foods.

Mezi nejhodnotnější ceny patří například hra Activity Original 2, batoh Tatoo od Husky nebo dalekohled.



28. Květen 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT